مورد داشتیم

پسره با باباش رفته بیرون

پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن ؟
.
.
.
.
.
روم به دیوار ولی مورد داشتیم

پسره به خاطر فوت اقوامش تا ۴۰روز به ابروهاش دست نزده
.

.
.
مورد داشتیم دختره

پشت کوله پشتیِ دانشگاش نوشته بوده :

عاقبت شوهر نکردن !
.
.
.
.
.

مورد داشتیم

دختره با ماشین کنترلی خاموش کرده
.
.
.
.
.
مورد داشتیم

دختره عاشق پسره شده
پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم
.
.
.
.
.
مورد داشتیم

رابطشون سالم بوده . . !
.
.
.
.
.
مورد داشتیم

دخترِ از بی خواستگاری رفته جلوی کوه داد زده :

با من ازدواج میکنی ؟

از کوه انعکاس صدا اومده :

با من ازدواج میکنی ؟

دختره هم جواب مثبت داده ،

الانم خوش و خرم با ۲تا بچه دارن زندگی میکنن !
.
.
.

بقیه در ادامه مطلب
.

مورد داشتیم

پسره با خشتکش داشته خیابونارو جارو میزده

شهرداری همونجا با حقوق و مزایای عالی استخدامش کرده !
.
.
.
.
.
مورد داشتیم

دختره عاشق پسره شده

پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم !
.
.
.
.
.
مورد داشتیم

دختره از رو آگهی همشهری

مخاطب خاص پورشه دار پیدا کرده !
.
.
.
.
.
مورد داشتیم

بعد خونه تکونی یه فرش اضافه اومده !
.
.
.
.
.
مورد داشتیم

هیچ موردی نداشته که بهش گیر بدیم !

عین حوای من
.
.
.
.
.

تنظیم و گرد اوری سایت تفریحی و سرگرمی کوتول


    مطالب مشابه :