چند روز پیش یه جایی نوشته بود که :برای ازادی مرزبانان ایرانی

خواهشا به این شماره اس ام اس خالی بزنید ۲۰۰۰۵۹۰!! منم پیامک فرستادم

جواب اومد که :از اینکه از دریافت یارانه خود انصراف داده اید از شما متشکریم!!

.

.

دختره گفت یعنی تواون دختره چادری امل رودوس داری

اما من رونه رک گفتم اره گفت پس چرا وقتی میبینیش سرتومیندازی

پایین گفتم اره راس میگی نبایدسرموجلوش بندازم پایین

جلوحجابش باید زانو زد

.

.

توداروخونه بودم یه اقایی اومدگفت کرم ضدسیمان دارین

فروشنده باتمسخر ازش پرسید ایرانیش رومیخوای یاخارجیشو

مرده گفت ازوقتی کارگرساختمون شدم دستام زبرشده

نمیتونم صورت دخترمونازکنم خارجیشوبده...


بیمارستان را برای هر دختر و پسر ایرانی ارزو میکنم....

انهم برای سه نفر شدن......حتما بچتون رو از طرف من ببوسین

.

.

اینقدی که دخترمو دوس دارم هیچ چیزی روتودنیا دوس ندارم

ولی از مامانش متنفرم

اخه چرا نمیای با من ازدواج کنی که به دخترم برسم؟؟!!!

.

.

اینجور که بابای من فرم دریافت یارانه نقدی رو پر کرده

فردا پس فردا از کمیته امداد و بهزیستی هم میان در خونه واسه کمک مالی...

والا اخه این چه فرم پر کردنیه پدر من...

.

.

ما که نمیریم یارانه بگیریم....! خودشون میریزن تو حسابمون!!!

.

.

قبلنا میشد پسرارو با جمله ی ‘برام خواستگار پیدا شده’ ترسوند

ولی الان بهشون بگی خوشحال میشن میگن آخیش از شرش راحت میشم

خخخخخخ

.

.

دیروز کلید اسرار نشون میداد:

یه خانواده ای از گرفتن یارانه انصراف ندادن

همشون بدون استثنا فلج شدن...!!

.

.

آقا ماشالله کیک و کلوچه ها انقد آب رفتن

دیگه باز میکنی گازش نمیگیری

میذاری دهنت درسته قورتش میدی

.

.

بعضیا هستن اصن نمیشه دوسشون نداشت!

مثلا خودم ^-^

.

.

پوز ﺩاﺩﻥ ﺟﺪﻳﺪ ﺯﻧﺎی ﻓﺎﻣﻴﻞ:

اﺯ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻳﺎﺭاﻧﻪ

اﻧﺼﺮاﻑ ﺩاﺩﻳﻢ....:))

.

.

از وقتی رفتی شارژا رو خوراکی میخرم میخورم

و زمانایی که باهات صحبت میکردم رومیشنم سریال میبینم!

یه حالی میده که نگو!

همش که نبایدآدم افسرده شد:))

.

.

با بعضیا هم

باید ب این شکل احوال پرسی کرد:

اتل متل توتوله، گاو حسن چجوره...؟؟ ^_^

.

.

گفت توکه بهش نمیرسی چرا تلاش میکنی؟!!!!!

گفتم توام آخرش میمیری چرا زندگی میکنی؟!!!!!

عاشقشم خبببببببب!!!!!!!!!!!!

.

.

دو روز از سال مزخرفترین روزای سال اند:

۱آخرین روز عید

۲۳۱شهریور

شما چی فکر میکنی؟

.

.

اینم جریان درس خوندن ما

study ----- stud ----- stu ----- st ----- s---- sl ----- sle ----- slee----- sleep!

.

.

امسال نرفتیم اسیا فدا سر استقلالیا

.

.

آخی

بعد چند سال پرسپولیسیا رفتن اسیا؟؟؟ البته حقم دارن اینقد خوشحال باشن...

ببینم میتونید به ۱ شونزدهم برسید یا نه....

نیمه نهایی و 2 بار قهرمانی پیش کشه

.

.

خدامیدونه چند نفرتو ازطریق آدرس لاین ک گذاشتین باهم آشنا شدین!!!

من یکی که۱۱۰۰دارم ازهفت دولت راحتم والا!!!!

.

.

ﺗﻮﺟﻪ پرسپولیسی های ﻋﺰﻳﺰ ﻛﻪ ﺩﺍﺭﻥ ﻣﻴﺮﻥ ﺁﺳﻴﺎ

١ﺍﺳﻴﺎ ﺧﻴﻠﻰ بزرگ ﺷﺪﻩ ﮔﻢ ﻧﺸﻴﻦ

٢ﺩﺳﺖ ﻓﻮﻻﺩ ﺭﻭ ﻭﻝ ﻧﻜﻨﻴﻦ ﮔﻢ ﺑﺸﻴن

و در آخر

یه وقت ﻧﺮﻳﻦ ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ ﻣﻬﺮﺁﺑﺎﺩ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺧﺎﺭﺟﻰ ﻧﺪﺍﺭﻩ

.

.

فقط یه ایرانی میتونه دوست قدیمیشو بعد از چند سال ببینه

و بعد از کلی ابراز دلتنگی بگه راستی اسمت چی بود؟!!

.

.

یارانه شما به زودی قطع خواهدشد

به دلیل اینکه روز سیزده بدرتوسط گشت نامحسوس

درحال خوردن جوجه کباب دیده شده اید

.

.

خوبی پیکان اینه که کسی نمیاد ازت قرض بگیره

.

.

کیا تو مدرسه لذت بهم ریختن و شلوغ کردن کلاس

چشیدن و استاده این کاران؟؟

ایول دارین, خیلی باهاتون حال میکنم:))))

.

.

فقط یه ایرانی میتونه نوشابه بخره بذاره سر سفره

بعد بگه نوشابه پوکی استخوان میاره!!

.

.

از فردا طرح قهوه ای ایرانسل در سراسر کشور :

فقط با پرداخت صد هزار تومان هر!:)) گ*ی میخواهید بخورید!

.

.

برا هر دختری که لایک می زنم خودشو تو لباس عروسی میبینه!

بابا به پیر به پیغمبر، من مرامی لایک می زنم :-/

.

.

یه روز یکی از معلم هامون خواست از شغل معلمی تعریف کنه گفت :

شغل ما شغل انبیاست...

منم بهش گفتم : آقا ولی با اجازتون انبیا اکثرا چوپان بودن ..

اونم گفت : منم دارم همین کارو میکنم گـــوسفند :|

خدا حفظش کنه کلا منو خیلی ضایع میکرد

.

.

به بعضیا هم باید گفت :

اونـــی که تــو شــدی عشـــقش ...

مــا بهش میگیم کشمــــش =)))

.

.

این آلمانى ها هم دیگه دست از سر رئال مادرید بر نمى دارند

یعنى اگه بایرن مونیخ رو هم ببرن، تیم ملى آلمان تو دور بعد بهشون میخوره

.

.

کار من از دعای خیر کردن گذشته..!!!

دیگه خیلی وقته که دعا میکنم:

خدا کنه اتفاق بدتری نیفته.....

.

.

قضیه من و گوشی های اندروید...

نخوردیم نون گندم، دیدیم دست مردم...

:(

.

.

دکتر :هفته ی پیش بجای داروی سرفه اشتباهأ مسهل نوشتم

بیمار :اما تاثیر خوبی داشت از اون موقع دیگه جرأت نمیکنم سرفه کنم.

.

.

عکس کارت ملی و اینا... بهونس!

عاشق واقعی کسی که بدون یارانه بهت تعلق نگرفته بازم پات واسته...

به این میگن عشق...!

.

.

شما هم وقتی عصبانی هستین سرعت تایپتوون واسه اس ام اس فرستادن

یا چت کردن اتوماتیک میره بالا؟؟؟!

.

.

یارانه از آنچه شما میبینید به شما دورتر است

به جان خودم شما فقط نیم ساعت تلویزیونو نگا کن